Diadem "Paula" z nausznicami

Ostatnimi czasy zakochałam się w diademach.

Nie mam pojęcia czemu wcześniej się nimi nie zajmowałam. Może miałam wrażenie, że nie podołam pracy związanej z wirewrappingiem? Sama nie jestem pewna..
Był czas, kiedy śledziłam prace wielu artystek trudniących się tą techniką i gdzieś tam w środku niesamowicie im zazdrościłam umiejętności, tych wszystkich cudeniek wychodzących spod ich ręki <3
Choć sama mam jeszcze długą drogę przed sobą, cieszę się, że mam możliwość poznawania drucianego świata i choćby nawet maleńkimi kroczkami przyswajania tej wiedzy tajemnej.

Diadem PAULA jest jednym z pierwszych, z którymi miałam przyjemność działać:-)



Do kompletu zrobiłam nausznice z wykorzystaniem szklanych koralików, których użyłam także w diademie. 



I foto na manekinie;-P




Pozdrawiam cieplutko,
Arachne

Komentarze