Diadem "Michelle"

Nadal mam zaległości w postach i tak się zastanawiam, kiedy ja je w końcu ogarnę;-)

Będąc ciągle w temacie diademów, czy macie jakieś wymarzone? Takie wyśnione, lub chociażby znalezione np. na Pintereście?:-P Które założylibyście na głowę i dumnie jak paw paradowali po ulicach, dzielnicach, polach, lasach, conventach i gdzie tylko dusza zapragnie?
Ja najchętniej co dzień zakładałabym inny, w zależności od humoru:-D Prawdopodobnie miałabym ich duuuużo więcej niż butów! Byłyby różnych kształtów, kolorów, modele eleganckie i proste, jakiś "maluch" na bogato! I jeden taki, co sprawdziłby się w każdej sytuacji - uniwersalny do noszenia  zawsze i  wszędzie.

Dzisiaj mam okazję pokazać Wam diadem "Michelle".
Wykonany z drutu w kolorze srebrnym techniką wire wrapping. Do jego wykonania wykorzystałam również srebrny szklany kaboszon w metalowej oprawie oraz kilka szklanych, fasetowanych koralików.




W nieco lesistych okolicznościach ostatniego zdjęcia, żegnam się z Wami, do następnego:-)
Arachne Craft

Komentarze