Bolerko ślubne "Viola"

To bolerko rodem z bajki <3
Tak, tak - dokładnie! Będę się zachwycać!
Dlaczego? Ponieważ sama skusiłabym się na tak cudnie okalający wachlarzowy kołnierz, wykończony najdelikatniejszą jaką kiedykolwiek widziałam gipiurą! Ale gdzie ja bym w tym wyszła?!;-)

Tak czy siak wyszedł cudnie, zwłaszcza że to mój 2gi taki model, uszyty zaraz po "prototypowej" wersji.
Na blogu jest już jeden post - o TU! z podobnym, ale ten fioletowy powstał dopiero po tej właśnie bielusieńkiej, delikatnej wersji <3




Bolerko uszyłam z grubej białej satyny ślubnej, a podszyłam ciekną i błyszczącą satyną. Troczki do wiązania zakończyłam wklejanymi końcówkami z zamocowanymi do nich szklanymi oponkami i łezkami w kolorze crystal AB.
Szerokie i ogromniaste rękawki, rozszerzające się od łokcia dodatkowo podkręcają bajkowy klimat bolerka.



PS: Gorset zakupiony gdzieś, kiedyś.. Tak, czy siak nie moja robota:-P  W roli spódnicy sprytnie okręcona podszewką halka na kole;-)

Mam nadzieję, że się Wam spodobało. Pozdrawiam ciepluteńko,
Arachne Craft

Komentarze