Bajkowa suknia w romby

Suknia z materiału w romby? Nie zielona i nie niebieska! Czemu nie!
W kolorze dla mnie trudnym do określenia - nawet miałam problem ze znalezieniem koralików, cekinów i tego typu rzeczy w odcieniu, który w 100 % pasowałby do niego. Udało się, ale z konkretną dozą improwizacji.


Suknia z prostymi rękawkami, wiązaniami po obu bokach oraz bogato zdobionymi - kołnierzem i trenem.
Dodatkowo uszyłam gorset bazując na wykroju Papavero, zmodyfikowany na potrzeby mojego projektu, niestety nie jestem z niego tak do końca zadowolona.
Może niedługo spróbuję sił i w tym temacie, bo często to właśnie gorsety, "robią robotę" - jak to się mówi;-)





Pośród dużej ilości wiszących wstążeczek zakończonych koralikami i fantazyjnym "pączkiem", tiulu i zawijasów kołnierzowych można odnaleźć ćmę (niektórzy ośmielili się ją nazwać Rrrobalem!:-P).
Broszkę słodziaka:-D



...i chodź na zdjęciach z sesji plenerowej wiele elementów sukni ciężko dostrzec w gąszczu białych włosów Domi z Amense Art, nadal jestem z niej niesamowicie zadowolona!





Pozdrawiam cieplusieńko,
Arachne

Komentarze