Złoty komplet biżuterii Beaty (tiara + pierścień)

 Witajcie Kochani!

Ten złoty zestawik (tiata + pierścień) wykonałam dla Beaty, która potrzebowała do swojej elfickiej sesji zdjęciowej złotej biżuterii. Miał też pasować do już zakupionej sukienki w klimacie fantasy. Jak mi się udało? Efekty w postaci bajecznych zdjęć Beaty, do których pozowała Oliwia zamieszczam poniżej.
 
Natomiast co do samej biżuterii, to wykonałam ją w technice wirewrapping z 2ch rodzajów drutu, miedzianego powlekanego oraz aluminiowego, obu w kolorze złotym. Powplatałam w nie szklane fasetowane oraz metalowe powlekanej fakturowane koraliki w różnych rozmiarach, odcieniach żółci i złota. Do tiary dodatkowo zastosowałam cyrkonie mieniące się kolorami tęczy i kropelkę na przodzie. Pierścień stanowi przede wszystkim duże szklane oczko, oprawione w drut i koraliki.
 
Tiara



Pierścień




Jeszcze jedno bajkowe zdjęcie na deserek 🍨



Ściskam Was mocno,
Arachne Craft
🍄

Komentarze