Szmaragdowa tiara dla lalki BJD

 To moja pierwsza taka tiara w rozmiarze TYCI! Jest taka śliczniutka, słodziutka i w ogóle, że ja to mięknę za każdym razem, gdy sobie przypomnę, jak słodko cała mieściła się na powierzchni dłoni ❤
Wykonałam ją na zamówienie Kasi, która to zrobiła swojemu aniołkowi w mini tiarze przecudnej urody zdjęcie! A oto i ono:

Źródło: @kasia_nowak_kattie
 
Ja jestem wprost zakochana w Kasi laleczkach, zdjęciach ❤
Bardzo gorąco polecam obserwowanie Kasiowego profilu przede wszystkim ze względu na masę  piękna, delikatności i ulotności, jakie tam znajdziecie - dla takich perełek naprawdę warto. Istna uczta dla oczu :-)

Tiarę wykonałam w technice wirewrapping z zastosowaniem drutu powlekanego miedzianego i aluminiowego. Wszystkie oczka, które wykorzystałam w mojej pracy są z bardzo dobrej jakości szkła fasetowanego (testowałam je na sobie, więc wiem co piszę) w kolorze szmaragdowym. Jako dodatkowy element ozdobny wykorzystałam łańcuszki w kolorze srebrnym, na końcach których zawiesiłam koraliki w ażurowych czapeczkach.
Nooooo i przyszła pora na moje bidne foty, nie śmiejcie się proszę;p




Mam nadzieję, że się Wam podoba, bo mnie bardzo;-)
Ściskam mocno, Arachne

Komentarze