Torba plecak LATARNIA - takie tam konkursowe szycie!

Cześć Kochani, znów mnie kawałek tu nie było, znów będę tłumaczyć, że czasu brak, że chęci, że komputer zdycha i nic nie można napisać, bo przegrzewa się niemiłosiernie (mam tylko nadzieję, ze mi kiedyś w płomieniach nie stanie, bo ręce tak mi bliskie poparzyć może.

Przejdę jednak do sedna! Dzisiaj chcę Wam pokazać torebkę-plecak, którą/y to zaprojektowałam i uszyłam na konkurs Burdy i jej "Szycia na Pokaz" - piękny konkurs, bo na wybiegu, bo z własnoręcznie uszytymi ubraniami, niesamowitymi pomysłami, kobietami z pasją ❤

Mijał będzie niedługo rok, od kiedy miałam okazję przespacerować po rozpadającym się wybiegu (dosłownie rozpadającym, bo zarwał się na próbie pod jedną z uczestniczek😆). Na szczęście zdążyli coś tam poprawić, ale nie czułam się w pełni bezpiecznie:P Z tej okazji złożyło mi się na wpis;-)

Nie przedłużając, oto ona!






Jestem bardzo zadowolona z tego projektu! Ciekawa jestem jaką jeszcze uda mi się uszyć 😄
Trzymajcie się cieplutko, zdrowiutko i dbajcie o siebie! ❤

Komentarze