Pereł cd.

Dokończyłam zestaw biżuterii dla Malwinki!!! <radocha> :-*

narrrrreszcie!! :-D

Mam nadzieję, że spodoba się Jej po otrzymaniu przesyłki i że będzie dobrze służył podczas wszelkiego rodzaju okoliczności. Kolijkę pokazywałam Wam już, ale kolczyków jeszcze nie - w sumie dopiero dzisiaj je dokończyłam :-]


Kolczyki powstały z 2ch wielkości perełek, drobnych perłowych koralików, które to wiszą sobie na profilowanych rureczkach w kolorze srebra i biglach antyalergicznych. Całość delikatnie opleciona cienkim srebrnym drucikiem w celu dopasowania kolczyków do kolii. 


Mam nadzieję, że nie przegięłam z wielkością :-P

Buziaki dla Malwinki :-*

A wszystkich odwiedzających bardzo serdecznie pozdrawiam! :-]

Komentarze

  1. Piękne te poplątania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny komplecik, taki elegancki.. :)
    przy okazji zapraszam na moje pierwsze candy. ;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz