B..L..U..E

Witam witam witam moi mili!!!!!
Może i dzień zaczął się deszczowo i pochmurnie, ale dalsza jego część zaskoczyła mnie spokojem i ciszą...


Zastanawiam się, czy to tylko taka cisza przed burzą, czy ma w planie przynieść nutkę orzeźwienia? 
Lubię taki stan "w sam raz" bez niepotrzebnego przegrzewania czy mroźnej atmosfery.


***


Ale znów odbiegłam od tematu posta..
"Znów" by mogło się rzec - piórka! ... Ale mam do tego materiały, a i fakt faktem koloru sentyment, a poza tym takich długich kolczyków to jeszcze nie miałam, a to że efektownie potrafią stać się w oka mgnieniu niesamowitym dodatkiem dekorującym rozpuszczone włosy jest bardzo na "+" :-)


***
 
Post w kolorze BLUE!! :-P A co mi tam! Nadmorskie klimaty też mi się powoli w głowie przewijają, lato za pasem, a ciepły piasek pod stopami, muskająca delikatnie morska chłodna woda, no i te zachody słońca..
- ciężko się nie rozmarzyć, nieprawdaż? 
Nie mogę się po prostu doczekać lata pełną parą i urlopu i WAKACJI!
Odliczam czas..
Przedstawię może piórkowe i niesamowicie morskie w tonacji kolczyki :-D
Zostały one wykonane z łańcuszków w kolorze srebra, poprzetykanych po długości transparentnymi szklanymi koralikami + bigle antyalergiczne. 
Na koniec pozostają mi główni bohaterowie tego wystąpienia - PIÓRECZKA morsko-turkusowe! W rzeczywistości są naprawdę jeszcze piękniejsze!
I moja skromna Blue Araneo osóbka :-)
ps: Uwielbiam te kolczyki!

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i mam szczerą nadzieję, że nie macie poczucia zmarnowanego czasu po odwiedzinach moich blogowych progów :-)
Ściskam,
 Araneo de Magdalena

Komentarze

  1. Piękne, u góry lazur oceanu na dole głębia oceanu. Kocham wszystkie odcienie niebieskiego ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są! :) i jakie długaśne... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. są przepiękne ^^ aż mnie łapki swędzą, żeby włos rozpuścić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie dziękuję Wam wszystkim :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz