Szarość, burość i ponurość

Szarość

"Za oknem deszcz rozmywa przeszłość
kroplami wciska się w niepamięć
rytmicznie szarpie nutę grzeszną
i wspomnień szala starte ramię

W kałużach puste z próżnym miesza
taplając w błocie nikłą wiarą
bezwzględną szarość co ucieka
spod rynny chora już na starość

Obnaża jej zmęczone ciało
które już grało wszystkie role
i strach przed życiem bo zostało
skryć się pod barwnym parasolem..."

Kruszewski Stanisław


Szarość może być inspiracją dla każdego oraz okazją do tworzenia wszystkiego. 
Mnie też zainspirowała. 
Nawet nie musiałam długo czekać na pomysł, a i materiały same wpadły mi w ręce - czego chcieć więcej? Tylko odrobinkę chęci z powietrza zebrałam i wydziergałam taki oto zestaw...

 
Od początku tygodnia czas mi się strasznie dłużył i szare myśli przychodziły do głowy, więc zatopiłam się w szarości, a pod koniec tygodnia w sam raz na długo wyczekiwany weekend, wyłaniam się z nowym tworem szarego tygodnia egzystencji.  

Naszyjnik

Miło mi się składało ten zestaw kawałeczek po kawałeczku


 
Nawet się ładnie wkomponował w moje iskrzące perfumki :-)


Naszyjnik wykonany został z drobniutkich ogniwek w kolorze szarawego srebra, szklanych transparentnych koralików w trzech rozmiarach, szklanych koralików w kolorze grafitowym, oraz transparentnego, nieco opalizującego kabaszonka, oplecionego srebrnym drucikiem.


 
Całościowa długość naszyjnika to 51 cm, a samego kabaszona w oprawie 2,4 cm
...
Kolczyki

Kolczyki wykonane na tej samej zasadzie co naszyjnik - opleciony drutem opalizujący kabaszon, koraliki transparentne szklane, oraz drobne grafitowe. Całość "powiesiłam" na antyalergicznych biglach w kolorze srebrnym.

Długość kolczyka od kabaszonka do czubka bigla to 8 cm.

Cały zestaw zgłaszam na Wyzwanie KolorTon - Szary
w Kreatywnym Kufrze



Pozdrawiam bardzo bardzo bardzo cieplutko wszystkich odwiedzających i życzę udanego weekendu :-)




Komentarze

Prześlij komentarz