A'la średniowieczna suknia

Nareszcie mam okazję pochwalić się moją pierwszą suknią tego typu!!


Suknia skonstruowana częściowo z wykroju, częściowo zmodyfikowana przeze mnie.


Na pleckach posiada wiązanie, które reguluje obwód sukienki :-] Mogę ją swobodnie założyć bez konieczności stosowania rozcięć, montowania suwaków itp. No i mam luzik na garbku.


Uszyłam ją z cieplutkiego materiału w kolorze jasnoszarego brązu. 
Myślałam, że będzie gryząca, ale okazało się że wcale nie i bardzo przyjemnie mi się w niej hasało! :-P


W rolę fotografa wcielił się oczywiście mój kochany Mąż :-*
Jednak jako modelka czułam się nieco skrępowana...


Zdjęcia wykonane zostały przy okazji wyjazdu do Olsztyna k. Częstochowy na ruinkach zamku.
Mieliśmy piękną pogodę i choć wiatr niejednokrotnie prawie zdmuchnął mnie z murka, a ja osobiście co chwila czułam się jak żagiel, było bardzo sympatycznie :-P


Zakupiłam już materiał na kolejną suknię medievalową i teraz tylko czekam na czas, by do niej przysiąść.
...
Mam nadzieję, że nie zanudziłam ;-)
Pozdrawiam

Komentarze

  1. Śliczna sukienka! naprawdę bardzo ładnie Ci wyszła.. :)
    a na zamku w Olsztynie byłam jakieś 3 lata temu przy okazji Turnieju Rycerskiego. ;) może w tym roku uda się pojechać znowu :D
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyszło, robi dość autentyczne wrażenie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie dziękuje za komentarze :-) Jest mi bardzo miło :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. suknia świetnie wyszła, bardzo mi się podoba ^^
    dziękuję za odwiedziny i zostawienie znaku w moim kąciku.
    Ja również z miłą chęcią zagoszczę u Ciebie na dłużej - tworzysz piękne rzeczy ^^.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Suknia przepiękna, lubię proste kroje ubrań ale z moimi wybujałymi kształtami mam zawsze problem ;) nie to co Ty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Tuome - mam nadzieję, że nie zawiodę ;-) I bardzo się cieszę, że mogę Cię tu gościć :-)

    Aniu - polecam takie kroje, bo są uwypuklająco-kryjące, że tak się wyrażę :-D przy czym to "kryjące" jak dla mojej osoby jest najistotniejsze :-P

    Bardzo cieplutko pozdrawiam wszystkich zaglądających!

    OdpowiedzUsuń
  7. suknia jest super mi się to skojarzyło ze sredniowieczem ... fajniutko wyszło i zdjęcia sliczniutkie pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  8. Suknia jest rewelacyjna, bardzo podobają mi się średniowieczne stroje. W ogóle czasy średnie są fascynujące...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz