Nagroda główna!!!

Muszę się pochwalić bo nie wytrzymam i eksploduję!!! :-D

Zatem TUTAJ moja praca "SweetHeart" została doceniona i tak strasznie się z tego faktu cieszę i tak bardzo mi z tym dobrze, że aż ciężko to ubrać w słowa! Przepełnia mnie DUMA! :-]

Przyznam szczerze, że takie docenienie bardzo pozytywnie motywuje do działań twórczych! ;-)
Bardzo dziękuję Kuferkowi za docenienie mojej pracy, a także za "Wyzwania", które są niesamowita okazją do zabawy, do sprawdzenia siebie no i oczywiście do eksperymentowania ;-)
Pozdrawiam bardzo bardzo serdecznie organizatorów "Wyzwań", wszystkich uczestników zabawy - zarówno tych teraźniejszych jak i przyszłych, no i oczywiście wszystkich zaglądających do mnie!
Życzę też udanego i jak najbardziej pozytywnie cieplutkiego tego jakże zimowego i mroźnego weekendu ;-]
Buźki :-*

Komentarze

  1. Piękny blog,zdolna dziewczyna,prace super!!!
    Lilia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz