Bukiet z hortensji, mieczyków i szyszek chmielu / Hydrangea bouquet with gladiolus flowers and cone of hops

Witam cieplutko

Weekend mieliśmy przepiękny, słoneczny i mimo dość porywistego wiatru udało się poczynić kilka zdjęć moim bukiecikom! 
Niesamowicie cieszy mnie ten fakt, bo z utęsknieniem czekałam na słoneczko z dwóch powodów:
1. żeby móc chociaż częściowo pokazać moje pięknotki;
2. żeby naładować własne bateryjki.
Udało się załatwić obie sprawy i nawet wybraliśmy się z mym Lubym na spacer.

Przejdę może do sedna tegoż postu.






 Za statyw robił mój Małżonek, za co oczywiście jestem mu niezmiernie wdzięczna i bardzo liczę na to, że od czasu do czasu "postatywuje" mi co nieco.



Bukiet, jak w tytule postu wykonany został ze sztucznych biało-zielonych hortensji, kremowych mieczyków i zielonych szyszek chmielu wraz z liściem. Ozdobne elementy na kopule bukietu wykonałam metodą wire wrapping z drutu metalowego i aluminiowego, z dodatkiem fasetowanych transparentnych koralików akrylowych, białych pereł akrylowych oraz szklanych powlekanych perełek w kolorze stalowym. Uchwyt bukietu stanowi sizalowy rożek w soczyście zielonym kolorze, opleciony stalowym srebrnym drucikiem florystycznym, zakończony perłami, których użyłam do dekoracji zarówno głównego kwiatowego elementu bukietu jak i butonierki. 
Cały bukiet utrzymany w tonacji świeżego, wiosennego stylu glamour.

Pozdrawiam,
Arachne Craft

Komentarze