Green green!

Jak już wspominałam w poprzednim poście nie próżnowałam w ostatnim czasie. Szczególnie w okresie upałów naprodukowałam najwięcej, dzięki czemu teraz, w te oto chłodniejsze dni, mogę odpocząć..
Tak więc to snuję sobie kolejne plany sukieneczkowe (i nie tylko), mając nadzieję zabrać się do ich realizacji już w przyszłym tygodniu, kiedy to rozpoczyna się czas mojego urlopowania!! :-]

Poniżej suknia uszyta na zamówienie Pani Magdaleny:
W celu pokazania jej szerokiego dołu, suknia usztywniona została za pomocą halki na kole sukni ślubnej, jednak - jak to wyszło w praktyce, okazała się nie wystarczająco szeroka i w rezultacie w dalszym ciągu nieco "wisi" :-P Ale nic to, bo naturalnie bez usztywnienia też ciekawie wygląda. Wykonana została z 2ch rodzajów materiału w 2ch odcieniach zieleni. Na przodzie zdobiona wiązaniem gorsetowym.
Na plecach też posiada takowe wiązanie, jednak służy ono przede wszystkim do regulacji sukni :-P
Dodatkowo tył ma nieco przedłużony, by swobodnie ciągnął się po ziemi :-]
Suknia posiada rozcinane od łokcia rękawki, wewnątrz obszyte taftą.
A tak wygląda bez kółeczka - swobodnie i smukło :-)

No to byłoby na dzisiaj tyle! Życząc udanego tygodnia żegnam się :-)
Araneo de Magdalena

Komentarze

  1. Aaaaaaaaaaaaaaaa.....! Zakochałam się! A gdyby jeszcze była czarna... jejuuuu cudo poprostu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! przepiękna ^^ i do tego w zieleniach... zakochanam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robię się powoli dumna! :-P :-]
    I cieszę się jak dziecko - poważnie! :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna, i w takiej pięknej kolorystyce... :) Rękawki bosskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, cóż za cudo :) Zazdroszczę Ci talentu. Mi się nawet nie udało uszyć prostego pokrowca, cóż dopiero taka suknia.

    Pozostaje wzdychać :)

    Pozdrawiam!
    L.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i taka kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. suknia jak z bajki ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  8. Jednym słowem przepiękna. Masz ogromny talent dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Suknia imponująca , dopracowana i doskonała ,piękna :)
    zapraszam do mnie na candy
    http://agnieszka-dancewicz.blogspot.com/2012/09/candy.html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Suknia jest subtelna i dostojna. Gratuluję doskonałego pomysłu i perfekcyjnego wykonania.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG! że tak powiem po młodziezowemu. Jest niesamowita! Piękna! Cudowna!
    Padłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie mi miło!! :-]
    Dziękuję Wam wszystkim za przemiłe słowa, znaczą one dla mnie na prawdę bardzo wiele! :-)
    Wkrótce mam nadzieję wrzucić dodatkowe dwie suknie, ale czekają jeszcze na wykończenie i obfocenie.. :-D
    Pozdrawiam Was bardzo bardzo cieplutko!!!! ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna
    Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga na:
    http://czarymarydori.blogspot.com/
    i odebranie wyróżnienia za twoją twórczość

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz