Dusiki - beginning

 
Witam po małej przerwie i ogromnych zaległościach w blogowaniu!
Muszę przyznać, że w tym czasie nie próżnowałam, czego efekty mam nadzieję pokażę już wkrótce, ale ale!
Z racji ogromnej duchoty zarówno na zewnątrz, jak i w domach, zupełnego braku powietrza i maksymalnej utraty wody jako następstwo nawet niewielkiego ruchu - mam zaszczyt przedstawić - adekwatne do aury 
- DUSIKI!!!
 ^^

 


Pierwszy z nich, CZARNY!!!   I mój ulubiony :-]
Nie namęczyłam się przy nim co prawda, ale frajdę sprawił mi ogromną, tym bardziej, że zawsze chciałam taki mieć, a nigdy nie mogłam się doń zabrać!!! :-P
Jest bardzo elegancki i delikatny. Połączenie bogatej gipiury z czarnymi szklanymi kropelkami i łezkami w oprawie jest czymś niesamowitym, ale jak w tytule postu, to dopiero początek i zaledwie zaczynam się rozkręcać w tym temacie.


 
A oto i drugi dusik, tym razem o CZARNO-CZERWONYM ubarwieniu z przerażającą przewagą czarnego oczywiście!! :-D
Jak widać na powyższym zdjęciu, szalenie się przy nim napracowałam!! Ale cóż tak czasem musi być... ;-)
Gipiura z czerwoną akrylową łezką w oprawie. Z tyłu łączniki łańcuszkowe zakończone akrylowymi koralikami, również koloru czerwonego. 
 

Dostojnie wyszło dzisiejsze wydanie, oplecione koronkami i innymi kosztownościami ;-)
Następnym razem prawdopodobniej będzie skromniej... albo może i nie? ;-)

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających!

Araneo de Magdalena

Komentarze

  1. Świetne są.. :) ale chyba bardziej podoba mi się ten drugi. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też zachwycił ten drugi ^^ ale oba są piękne ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie dziękuję za odwiedzinki i zostawienie po sobie śladu - w dodatku w postaci tak miłych słów! Jest mi naprawdę bardzo miło :-D

    Pozdrawiam bardzo bardzo bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna koronka, generalnie śliczne :) choć jak dla mnie, czerwona łezka mogłaby być trochę bardziej okazała :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz