"SweetHeart" i jego udział w kolejnym Kuferkowym Wyzwaniu

Zacznę może od tego, że dość długo mi zeszło zanim dokończyłam tę pracę i zamieściłam ją TU! :-P Działo się tak dlatego, iż ciężko mi się do czegokolwiek zebrać, zwłaszcza że jestem w trakcie zaliczeń i innych naukowych pierdółek.. Z jednej strony chciałabym być już PO, ale z drugiej wizja kolejnego semestru meczy mnie jeszcze bardziej - czekam na mobilizującą siłę sprawczą, która chyba ma mnie w nosie! :-D

Ale, ale! Przejdę już może do meritum - przyszła pora kolejnej próby!! ;-)
Wróciwszy do mojego ukochanego drutkowania na szydełku wyprodukowałam z tej okazji taki oto tworek:


Dodam, że bierze udział w Wyzwaniu KolorTon - Biały
 Kolia wykonana z cienkiego drutu, perłowych i nieco opalizujących drobnych koraliczków oraz perełek. Zapinanie bali w kształcie ważki (chyba moje ulubione i przez to bardzo faworyzowane) :-D


Piękna i bardzo motywująca sprawa z tymi wyzwaniami :-D A i nagrody kuszą..

Dlatego bardzo bardzo bardzo polecam udział!
Pozdrawiam ciepluteńko!

Komentarze

  1. Świetna kolia! Bardzo podoba mi się jej asymetria i ta surowość osłodzona perełkami, bardzo ciekawa praca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No to rywalizujemy w wyzwaniu ;), ach taki żart to przeciez super zabawa , a i naszyjnik świetnie wykonany, bardzo precyzyjny i śliczne zapięcie. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. No i co, gratulacje, spodziewałam sie takiego wyniku :)))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję wszystkim za komentarzyki - jest mi niezmiernie miło czytać takie miłe słowa, które naprawdę bardzo mnie motywują do tego by dalej się szkolić i szkolić i żeby moje prace były jeszcze lepsze! :-] Dziękuję jeszcze raz bardzo bardzo mocno :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagroda jak najbardziej zasłużona:) oj a jak ja sie cieszyłam z wyróżnienia bo co dopiero wróciłam do blogowania , a tu już taka niespodzianka, bardzo motywująca i myslę, że dla każdego kto w jakiś sposób zostanie wyróżniony. No to walczmy dalej w sercowym wyzwaniu, juz mam pomysł:))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna kolia :)
    http://rekodzielaani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz