"My Soul"

I przyszedł taki czas, kiedy to i ja zgłaszam swoją pracę do konkursu, a jest nim Wyzwanie Tematyczne - Moja Dusza! :-) organizowanego przez Kreatywny Kufer :-) Jednak jak to w życiu bywa, troszkę pomieszałam, pomotałam i na tym się skończyło ;-) Następnym razem będzie o wiele lepiej :-D
- ja bynajmniej w to wierzę :-P

Mhroczna czarna kolia z czarnych koralików szklanych, kilku transparentnych, oraz zmiękczających jej formę łuków łańcuszków. Nie można też nie wspomnieć o kryształku - co prawda nie szklanym a akrylowym, jednak nadającym nieco "mroźnej majestatyczności". :-P


Nie będę oszukiwała, lubię klimat mroku i to nawet bardzo, a ta kolia jest właśnie taka nieco gothycko-mhroczna jak niektóre zakamarki mojej duszy.
Uwielbiam pracę w drucie, szklane koraliki i łańcuszki, tak wiec wydaje mi się, że właśnie z ta pracą mogę się jak najbardziej utożsamiać.
Mam nadzieję, że się podoba :-D
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających! :-]

Komentarze

  1. Uwielbiam tego typu naszyjniki, nieco wiktoriańskie, nieco gotyckie.Bardzo mi się podoba to połączenie z kryształkiem" co prawda nie szklanym , a akrylowym"... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kolia... Może i ja w końcu zabiorę się do zrobienia czegoś podobnego - co prawda kilka lat temu kupiłam sobie czarną, gotycką kolie, ale jednak marzy mi się taka całkiem "moja". Już długo, długo nie umiem się do niej zabrać. Może kiedyś... ;)
    Cudownie tu u Ciebie, na pewno zostanę na dłużej... :)
    pozdrawiam (i witam na moim blogu). :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz