Ślubny elfi płaszcz w kolorze ecru

Witam Kochani!
Płaszcz, który uszyłam chodził mi już po głowie od bardzo, bardzo dawna, taki bajkowy, w sam raz na ślubny dzień dla kogoś kochającego elfi, nieco królewski klimat. Użyłam do projektu perliście mieniącego się żakardu w celu podbicia stopnia "wizualnej ekskluzywności" XD przez co stał się bardzo śliczny i glamour. Na ramionach i trenowym ogonie doszyłam jeszcze gipiurowe aplikacje z elementami 3D, by całość stała się bardziej strojna.
Płaszczyk jest wiązany na plecach, można dzięki temu dopasować go do sylwetki.
Rękawki na połowie swojej długości mają wszyte troczki, przez co również można regulować ich długość, marszczenie.
Z przodu zapinany na rząd perełkowych guziczków:)









Dodatkowo do płaszcza uszyłam spodnie na satynowym podbiciu z szyfonową warstwą wierzchnią.
Dla urozmaicenia wiązanie na przodzie.




I jeszcze kilka zdjęć pięknych zdjęć od Beaty (odwiedźcie koniecznie jej profil na FB), z modelką Magdaleną <3






A ja cóż, zapraszam również TU na swój FB funpage, gdzie znajdziecie dużo nowości<3

Pozdrawiam ciepluteńko,
Arachne Craft

Komentarze