Jesienne Flower Boxy


Wielkimi krokami (sądząc po prędkości, z jaką wszystko wokół dojrzewało:-P) zbliża się jesień..

Z tej też okazji wykonałam 3 sztuki Flower Boxów w cieplusiej, jesiennej kolorystyce. Myślę, że każdy z nich dałby radę nieco odmienić wystrój domowego konta na cieplejszy, bardziej słoneczny, przytulny..


Flower Box Jesienny Nr 1 - w przepięknej, cieplutkiej, jesiennej tonacji, wypełniony syntetycznymi stokrotkami, daliami i hortensją, z dodatkiem opalizujących złociutkich koralików. Box w kolorze czarnym, powleczony karbowaną okleiną ze złoto-miedzianym napisem ozdobiłam dodatkowo wstążkami i paskiem imitującym cyrkonie w kolorze starego złota.




Flower Box Nr 2 - w równie ślicznej, jesiennej kolorystyce, wypełniony syntetycznymi astrami, liliami, stokrotkami, intensywnie ciemno fioletowym storczykiem i czarną hortensją. Tym razem czerwony karbowany box również ozdobiłam paskiem imitującym cyrkonie w kolorze starego złota oraz wstążkami.




I wreszcie ostatni!

Flower Box Nr 3 - w przepięknej, bardzo eleganckiej, lecz nieco chłodniejszej, jesiennej tonacji, wypełniony syntetycznymi różami, listkami ze złotym brokatowym brzegiem, storczykiem i hortensją. Czarny karbowany box okleiłam tasiemką imitującą cyrkonie w kolorze antycznego brązu i  przewiązałam wstążkami. 





W razie zainteresowania którymś z boxów, zapraszam do kontaktu za pomocą formularza  rozwijanego z menu głównego, bądź też przy pomocy zakładki "kontakt", gdzie podałam swoje namiary;-)


No cóż, zostaje jedynie wypatrywać momentu, jak drzewa zaczną mienić się żółciami, czerwieniami, pomarańczami i brązem.. Deszczu liści, rozkosznie muskających ostatnich promieni cieplutkiego słońca, spacerów szeleszczącymi alejkami...eh rozmarzyłam się..

Do następnego Kochani moi!

Komentarze