Draculowa Wilhemina - cosplay!


Lubię, gdy rzeczy wykonane przeze mnie ożywają na osobach, które je zakładają.
Wiele z nich jeszcze nie doczekały tego momentu i cichutko czekają, aż będą miały swoja "chwilę".
Tym razem chciałabym poświęcić troszkę czasu wyjątkowej kreacji, nad którą miałam przyjemność spędzić długie godziny, momentami siarczyście przeklinane, jak to czasem bywa przy trudniejszych projektach.
Kreację Wilheminy Harker, o której mowa, przedstawiłam w poście o czerwonej sukni 
Pod koniec zeszłego roku doczekała się sesji fotograficznej, której efekty przeszły moje najśmielsze oczekiwania i którą wspominam bardzo miło i serdecznie.

Autorką tych cudnych, boskich, przepięknych zdjęć jest Natalia ze Studio Zahora do którego z całego serca odsyłam. Zapoznajcie się z ich portfolio, polecam bardzo - jest niesamowite!

W postać Miny wcieliła się piękna Domi z Amense Art - niesamowita młoda artystka, do której serdecznie zapraszam <3









Cieszę się, że miałam możliwość współpracy ze wszystkimi osobami zaangażowanymi w ten projekt. Bardzo Wam Kochani dziękuję! Mam nadzieję, że będziemy mieli jeszcze okazję zrobić razem coś tak pięknego!
Miałam też okazję sprawdzenia się w takich dziedzinach jak make up i fryzjerstwo, z czego również bardzo się cieszę.
Podsumowując - takich właśnie momentów chciałabym życzyć wszystkim wykonanym przeze mnie rzeczom - pełnych piękna i magii.. By swoim posiadaczom/właścicielom były w stanie zapewnić chwile wyjątkowe, pomóc w spełnieniu oczekiwań, przenieść do wymarzonej rzeczywistości, a fantazję uczynić realną.

Pozdrawiam ciepło i życzę samych magicznych chwil
Wasza Arachne

Komentarze