Elfickie uszka i tiara


Jestem ogromną fanką filmów i konwentów w klimacie fantasy, co widać praktycznie przy okazji każdego nowego postu.
Biżuteria w tym stylu jest takim elementem, który zawsze wprowadza w elficki klimat. Mam okazję pokazać zestaw w tym klimacie :-D
Tiara wykonana z drutu techniką wire wrapping z dodatkiem akrylowych owalnych kamyczków i śliwkowych szklanych koralików. Zakończona atlasową wstążeczką w kolorze śmietankowym służącą do zawiązania z tyłu głowy, dzięki czemu nie zsunie się z głowy :-)




 Uszka również wykonane w takiej samej kolorystyce i technice jak tiara - wszystkie elementy w 100% do siebie dopasowane :-)


Coś czuję, że to nie ostatni taki zestaw i już wkrótce pojawi się kolejny! :-)

Pozdrawiam cieplutko,
Arachne Craft

Komentarze

  1. Zjawiskowe! Przytuliłabym!!
    Strasznie się cieszę,że na Ciebie wpadłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi miło, że Ci się podobają, dziękuję przepięknie :-)
      Mam nadzieję, że zagościsz u mnie dłużej, do czego bardzo serdecznie zapraszam.
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń

Prześlij komentarz