Wyzwanie


Witam cieplutko moi Zerkacze :-)


Dzisiaj upubliczniam zdjęcia fascynatorka/toczka skonstruowanego z zamszu, przeszywanego turkusowym sznureczkiem sutaszowym i otulonego w tylnej jego części kilkoma piórkami w kolorze rudego brązu.. Dodatkowo guziczki - sztuk trzy, przy czym jeden z nich zasutaszowany i wkomponowany w szydełkowy splot! :-D



Zestawienie tych kolorów bardziej przypomina mi piękną jesień niż wiosnę, jednak biorąc pod uwagę, iż pogoda wciąż zimowa, a do słonecznego i cieplutkiego lata kawał drogi - paletka na swoim miejscu, no i przy okazji mogłam ogarnąć cały zestaw pór roku w jednym zdaniu.. :-D



Jest to kolejna już praca, którą wystawiam w ramach udziału w wyzwaniu Kreatywnego Kufra
Tym razem:



PSyt:
Serdecznie dziękuje za odrobinkę czasu poświęconego mojemu warsztacikowemu kącikowi,
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie,
Araneo de Magdalena

Komentarze

  1. Łaaaaaaaał...... :) co prawda to nie moje ulubione kolory, ale toczek wyszedł rewelacyjnie :)) powodzenia w wyzwaniu Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. ach jak ja uwielbiam twoje cudeńka pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz