Zima

Witam

"Queen of Snow" czyli ostatnia praca, przy której nieco posiedziałam i dzięki której miałam okazję puścić wodze fantazji, a że czasem takową posiadam, to i efekt jest ;-)


Bardzo dawno chciałam wykonać taki projekcik (naprawdę mam nadzieję nie jest to mój ostatni, bo miałam ogromną frajdę w trakcie szycia całości!), a i okazja się nadarzyła...


Biała, szara i delikatnie śmietankowa organza... ratan... perełki... iii moc koralików - czyli materiały, które składają się na moją pracę.


Perełki, które na zdjęciu są takie jakby matowe w rzeczywistości mienią się pięknymi pastelowymi kolorami i strasznie mi przykro, że nie udało się tego uchwycić na zdjęciach. Jednak dzierganko zakończyłam dość późno i na światło dzienne już liczyć nie mogłam :-(


Na płasko dużo lepiej widać księżyc wykonany haftem koralikowym - mój pierwszy w tej technice :-)


Kryza ta może stanowić dopełnienie kreacji Królowej Śniegu, stąd też i jej nazwa.


Swoją pracę zgłaszam do wyzwania Kreatywnego Kufra - Zima


Komentarze

  1. Śliczny kołnierz (naszyjnik? obróżka?) Zaraz na pierwszy rzut oka zastanawiałam się nad tym, co to są te pręciki...I na pierwszym zdjęciu myślałam,że to skala powiedzmy broszki czy stroika do włosów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne to jest ^^ idealna nazwa ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo!! :D
    Powodzenia w wyzwaniu Kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, ach, piękne!! Żeby tak jeszcze czarne, mmmm... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam bardzo :-)

    ps: mam nadzieję zabrać się za jakiś czas za "czarną kolekcję" :-D Tym bardziej, że strasznie tęsknię za pracą z tym kolorem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie to wygląda! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wyszła Bardzo oryginalnie
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna te twoje szyjace dzieła to przenosza dosłownie w swiat fantazji uwielbiam je hehe pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki właśnie m.in. takim słowom jak Twoje czuję, że to co robię ma jakiś sens, a bardzo chciałabym móc działać swoimi pracami na wyobraźnię w taki ciepły, pozytywny sposób... Dziękuję :-)

      Usuń

Prześlij komentarz